Па той бок журналістыкі / Ацяпляльны сезон-2018. Дзень 27. МЁРЗНУ!!! :(((

Нічога сёння, 31 кастрычніка, не адбываецца. Абсалютна. Сяджу ля мёртва ледзяной батарэі. Другія суткі. Суседзі нада мной у аднапакаёўцы, відаць, грэюцца з другой батарэі. Якой у мяне няма. Яна ў фае пад'езда. Добра цёплая.
У суседняй з маёй спальні, мабыць, сусед з двухпакаёўкі (з пятага паверху) перыядычна ў сябе спускае ваду. Батарэя астывае ненадоўга і грэецца. Я не грэюся. Усім -- НАПЛЯВАЦЬ!!!! Я -- спартанец, я прывучаю сябе жыць у холадзе.
Сёння ўдзень па парадзе @Tatti  адаслала ліст і эпапею пад назвай "Ацяпляльны сезон-2018" на электронку Міністэрства ЖКГ. Менавіта на электронку. Бо два разы запаўняла электронную форму на сайце -- і абодва круцілася ды так адпраўку і не паказала. А ў мяне пытанне... Навошта тыя электронныя формы, калі яны не працуюць???
Заўтра дзень буду дома адсутнічаць. Але не веру, што штосьці зменіцца ў прынцыпе. Пакуль (калі яшчэ атрымалі той ліст, а можа і не???) перашлюць у абласны камунгас... Пакуль тыя перашлюць у Чэрвеньскі камунгас... І ўсё ж па нормах і правілах, па тэрмінах у 15 дзён ці да месяца (складаны ж выпадак!!!)... Глядзіш -- я ўсё ж замерзну на фіг і не буду больш нікога турбаваць... Словам, рассмокчацца за НАСТУПНЫ МЕСЯЦ само! А што??? Круцяк!!!
  • Joy, 31.10.2018 18:57 #
    +1
    1
    Я бы, пожалуй, била по всем целям сразу: в шапке обращения по ранжиру - Администрация Президента, Министерство, областной жкх, Червенский, дальше суть в одном абзаце, чтобы читалась сразу на первой странице. Такой прием обеспечит Вам контроль за непосредственным исполнителем и сэкономит время. Кроме того, можно попробовать вариант с защитой прав потребителей услуг жкх: здесь можно добиться материального возмещения и, возможно, это будет более эффективно: обратиться в общество защиты прав потребителей (поищите в нете, есть ли в Червене, если нет, должно быть в области, Минске) и параллельно в исполком к уполномоченному по защите прав потребителей. Будьте настойчивы, они обязаны помочь Вам составить иск в суд - для потребителей это бесплатно.
    ответить на комментарий
    • sonejka-ja, 31.10.2018 18:57 #

      Дзякуй за парады.
      ответить на комментарий
  • Joy, 31.10.2018 19:04 #
    +2
    2
    И еще) не надо эпопеи))) лучше сухие факты - даты, цифры, действия, типа с такого-то числа услуги жкх по теплоснабжению (отоплению), мне не оказываются (оказываются не в полном объеме) оплачено столько-то; предпринято то-то, по этой причине заболела, и т.д.
    ответить на комментарий
    • sonejka-ja, 31.10.2018 19:08 #
      +1
      1
      Дзякуй. Доказная база фактычна адсутнічае. Падумаеш, тэлефанаванні ў дыспетчарскія! Іх фіксацыі я не бачыла. Апрача эпапеі, больш няма чым пацвердзіць. Жыроўка прыйдзе бліжэй да 20 чысла.  З аднаго боку -- мае словы, з другога -- камунгаса. Адгадайце з першага разу, каму павераць?!
      ответить на комментарий
      • Joy, 01.11.2018 00:16 #
        +1
        1
        Ну, попробую объяснить. У Вас есть права (на достойные условия жизни; на здоровье; на надлежащее качество услуг, в том числе и особенно! их безопасность), а у тех, кто Вам их оказывает есть обязанности по обеспечению этих прав. Вы в этих отношениях более слабая сторона, которая при этом добросовестно оплачивает как само теплоснабжение, так и всю связанную с ним работу. И если Вы заявляете о нарушении своих прав, то доказывать, что все в Вашей квартире работает как должно, должны службы жкх. Смелее заявляйте о своих правах. Кста, получить распечатку Ваших звонков диспетчеру, наверняка можно в белтелекоме, еще и ткнуть ей диспетчера, если не зафиксировали и не приняли в работу, как должны были.
        ответить на комментарий
        • sonejka-ja, 01.11.2018 00:20 #

          Дзякуй за падрабязныя тлумачэнні! Карацей, наняла б юрыста, ды грошай няма... На жаль... Сама цяпер у раз'ездах...
          ответить на комментарий
          • Lapka, 01.11.2018 12:06 #

            Можно заказать распечатку звонков, там видно, когда и куда звонили. Продолжайте.
            ответить на комментарий
  • Ayrlily, 31.10.2018 19:09 #
    +1
    1
    Поддерживаю про не надо эпопеи. Кратко и по делу даст больший результат
    ответить на комментарий
    • sonejka-ja, 31.10.2018 19:14 #

      Дзякуй.
      ответить на комментарий
  • aksinia, 31.10.2018 20:12 #
    +2
    2
    Согласна с Инной. А больничный оформляли? Можно и его приложить, чтобы возместили ущерб.
    ответить на комментарий
    • sonejka-ja, 31.10.2018 20:20 #
      +1
      1
      Не наведваю паліклініку даўно...
      ответить на комментарий
      • aksinia, 31.10.2018 20:21 #
        +1
        1
        эх!
        ответить на комментарий
        • sonejka-ja, 31.10.2018 20:22 #
          +1
          1
          Ага... Я і так пакуль кантралявала тыя батарэі, усе справы запусціла... А каб я яшчэ хадзіла па інстанцыях ды збірала дакументы... Гэта трэба было б не працаваць, не есці, не спаць...
          ответить на комментарий
  • sonejka-ja, 31.10.2018 20:24 #

    Я разумею, што ўсіх тут ужо раздражняю... Бо сітуацыю ж разруліць лёгка, а я, авечка такая, нічога не раблю, толькі сяджу на попе роўна. Больш нічыё цярпенне выпрабоўваць не буду. Проста не буду пісаць працяг... Самой згАдзіла, паверце... Прабачце ўсе, каго напружвала па дробязі...
    ответить на комментарий
    • batleya, 31.10.2018 20:32 #
      +2
      2
      Пра якое раздражненне Вы кажаце, шаноўная? Няхай гарачыня нашай падтрымкі хоць трошкі Вас сагрэе!!!
      ответить на комментарий
      • sonejka-ja, 31.10.2018 20:32 #
        +1
        1
        Дзякуй! Вы -- добры! Я гэта адчуваю, і Вашу заўсёдную падтрымку -- таксама...
        ответить на комментарий
        • batleya, 31.10.2018 20:41 #
          +1
          1
          Ну вось, увагналі ў бурачны сіроп)))) А падтрымаць і дапамагчы - заўсёды!
          ответить на комментарий
          • sonejka-ja, 31.10.2018 20:44 #
            +1
            1
            Гэта сапраўды вельмі карысныя і цяпер, на жаль, даволі рэдкія якасці. Я цаню!!!
            ответить на комментарий
            • batleya, 31.10.2018 20:45 #
              +1
              1
              Дзякуй!
              ответить на комментарий
    • aksinia, 31.10.2018 20:32 #
      +1
      1
      Не-не. Не опускайте руки. Ещё есть, куда стучать. И нас информируйте.  И ещё. Я понимаю, что электроэнергия - это дорого. Но, может, обогреватель использовать хотя бы перед ночью? Или вы его и так используете, а я просто пропустила?
      ответить на комментарий
      • sonejka-ja, 31.10.2018 20:34 #
        +1
        1
        Электраэнергія -- гэта ВЕЛЬМІ дорага для нас. У нас бойлер стары, які з'ядае 200-220 кВт у месяц у адно "рыла". З астатнім -- 300 кВт. А ў мяне зараз пайшлі раз'езды, я днямі дома не бываю... Вось і заўтра мяне не будзе...
        ответить на комментарий
        • aksinia, 31.10.2018 20:35 #
          +1
          1
          понятно(
          ответить на комментарий
    • Morgenstern, 31.10.2018 20:41 #
      +1
      1
      Ой нет, вовсе не так. Мы переживаем и поддерживаем Вас. Не расстраивайтесь, всё образуется.
      ответить на комментарий
      • sonejka-ja, 31.10.2018 20:42 #

        Шчыра дзякую Вам! Настрой проста... Слёзы на вачах... Так ужо мяне дастала гэтая сітуацыя...
        ответить на комментарий
        • Morgenstern, 31.10.2018 20:45 #
          +1
          1
          Эх, жаль, помочь ничем не могу. 
          ответить на комментарий
          • sonejka-ja, 31.10.2018 20:45 #
            +1
            1
            Я разумею. Дзякуй за суперажыванне і падтрымку!!! 
            ответить на комментарий
  • Tatti, 31.10.2018 21:28 #
    +1
    1
    Поверьте, реакция будет. Обязательно продолжайте писать. Уже целая интрига, что будет дальше.  Почему я за "неофициальщину". ИМХО на официальные письма научены правильным образом отвечать. А когда не понять что - цепляется в памяти и заставляет держать на контроле (мало ли что))))
    ответить на комментарий
    • sonejka-ja, 31.10.2018 21:29 #
      +1
      1
      Вось мы з Вамі, прызнаюся, у гэтых пазіцыях супалі. Дзякуй! 
      ответить на комментарий
      • Tatti, 31.10.2018 21:29 #
        +1
        1
         
        ответить на комментарий
  • Joy, 01.11.2018 00:29 #
    +1
    1
    Согласна с девочками, возможно, моя поддержка не так мягка, но это мой личный опыт отстаивания своих прав.  Вот еще момент вспомнила: обязательно потребуйте в обращении сообщить Вам конкретное должностное лицо, ответственное за решение Вашего вопроса. Т.е. Начинаете с претензии, а заканчиваете конкретными вопросами: кто персонально, в какой срок, какие меры ответственности предусмотрены в случае бездействия. На такие вопросы невозможно ответить отпиской.  Я знаю, что такие вещи отнимают силы, но) если ничего не делать, ничего и не сделается. А так Вас будут звать по имени отчеству и узнавать при малейшем звонке.
    ответить на комментарий
    • sonejka-ja, 01.11.2018 00:31 #

      Справа не ў сілах. У маёй фізічнай адсутнасці ў горадзе. Я не магу адначасова быць у двух месцах адразу! Удзячна Вам за парады. 
      ответить на комментарий
Ответить автору поста
sonejka-ja
300 постов
Последние комментарии
Lea учора ў 19:37
function li_counter() {var liCounter = new Image(1,1);liCounter.src = '//counter.yadro.ru/hit;bloger?t44.6;r'+((typeof(screen)=='undefined')?'':';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth?screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+';'+Math.random();}